Hayatımda süregelen tüm gel-git’lerin toplamıydın aslında.
Hep SEN’den geliyor,hep SANA gidiyordum…
Çocukluğumu yaşayamadığım semtin tam ortasındaki çocukluğumdun.
Bakıp hayaller kurduğum en güzel mekanın tam içindeymişsin
ve ben de tam yanında…Bakar da görmezmişim….
Defalarca kez geçtim önümüzden.Defalarca kez; bir elimde sigara bir elimde bira….
Defalarca kez anlatıldı bana yılanlı meşhur hikaye…
Hep o sepetteki meyvalardan biri olmak istedim…
Hep o sepettteki yılanı boğmak istedim.
Ve gün geldi ortada ne yılan var ne de sepet…
İçine girilemez kız kulesinin tam ortasındayım..



Ortasındayız….
Ve bu sefer bu güzeller güzeli prensese yılan dokunamaz….
Çünkü sepette tombul bir elmayım..
Çünkü yılan ısırmalarına dayanıklıyım….
Evet…
Dayanıklıyım..
Evet…Evet…
Kabul ediyorum
Hayat boyu unutamayacağım bir efsanenin içinde başrol oyuncusuyum şu anda…
Masalların en güzeli bu…
Murada mı erdik..
Kerevite mi çıkacağız …
Önemli olmayan…
Şiir,siir,poem edit post
0 Responses

Yorum Gönder